середу, 3 жовтня 2012 р.

Марія Шевеленко з Рибалок каже, що взимку багато одиноких людей сидять у холодних хатах

- Газом можемо натопити холодну хату не більше 14 градусів. Хто має грубку, підтоплюють дровами, а їх теж уже непросто на зиму заготовляти, - говорить мені у селі Рибалках Козельщинського району, де я побував 27 вересня, Марія Микитівна Шевеленко, пенсіонерка, економіст за фахом. - Я, коли проводила собі газ, зберегла грубку, а хто її тоді розібрав, то взимку мерзнуть. Бо економлять гроші на газі. Арифметика проста. Якщо спалюєш у місяць не більше двох з половиною тисяч кубів, то за куб платимо “Полтавгазу” по 0,725 гривні, тобто більше 72 копійок. Вийдеш за ліміт тих 2500 кубів - платитимеш по 1,03 гривні за куб. Практично ж такої кількості газу не вистачає, щоб нагріти хату хоча б до 18 градусів. А вийти за ліміт і платити по 1,03 гривні за куб - дуже накладно для моєї пенсії у 936 гривень: за один газ протягом зими треба буде заплатити майже три тисячі.
Моя співрозмовниця каже, що від такої “політики” “Полтавгазу” мерзнуть взимку тисячі одиноких людей- пенсіонери і особливо безробітні, адже однієї пенсії не вистачає навіть на виживання, додайте до плати за газ ще й ліки, що також недешеві. Про це бідкаються мені люди не тільки в Рибалках і запитують: невже той ліміт не можна хоча б до 3000 кубів на місяць збільшити по тих же 0,725?
-Чи ця влада хоче, щоб пенсіонери швидше вимерзли, щоб і пенсій нам не платити? Обіцяють же знову підняти ціну на газ, - підсумовує М.М.Шевеленко.
Люди кажуть: як той кандидат від Партії регіонів може дивитися виборцям в очі, якщо він як депутат особисто причетний до підняття цін на газ і навіть більше - причетний до полтавського газового підприємства, по суті, здійснює над ним тіньове керівництво, вимагає, щоб його працівники ходили по хатах і агітували за нього. А керівники полтавських газових контор є його офіційними довіреними особами. Зі шкури лізуть, аби цей депутат ще чотири роки сидів у Верховній Раді і натискував кнопку за подальше підняття цін на газ. Бо, певно ж, з тих коштів і собі в кишеню має, щоб підкуповувати виборців.
- Такому кандидату не віддамо наших голосів, - сказали мені виборці і в Солониці, і в Пашківці, і в Пригарівці.
Зі свого боку, я, Олександр Кулик, зобов’язуюсь перед виборцями, що в разі обрання мене депутатом Верховної Ради, запропоную парламенту законодавчо закріпити “зимовий” ліміт на газ не менше 3000 кубів по найнижчому тарифу. Щоб люди не мерзли.

Немає коментарів:

Дописати коментар