середу, 22 лютого 2012 р.

Про мою участь у виборах


Мене про це часто питають. Сьогодні я вперше інформую громадськість, що об’єднана опозиція демократичних сил розглядає мою кандидатуру – журналіста Олександра Кулика - для участі у виборах по мажоритарному Карлівському округу (Карлівський, Чутівський, Машівський, Новосанжарський і Кобеляцький райони).
20 червня 2004 року я вже змагався тут з представником Партії регіонів. Я повністю виграв райцентри Карлівка, Машівка, Нові Санжари, Кобеляки, набрав близько 20 тисяч голосів. Мій головний конкурент купив, на жаль, село, встановивши там людям безплатно газові лічильники, і тільки таким обійшов мене на чотири тисячі голосів. Втім, пізніше стали відомі масові фальсифікації голосів на користь провладного кандидата на сільських виборчих дільницях. Суд мало не позбавив його мандата, а після виборів газовики пройшли по селах і зобов’язали обдурених селян… заплатити за лічильники. Але то вже перегорнута сторінка.
Нині, чую, той депутат уже везе виборцям дорожчі подачки. Беріть, то все ваше, вкрадене у вас. Але думайте, що  таких обирати до влади дуже небезпечно. Вони куплять вас за 500 гривень, а протягом депутатства обберуть на тисячі.
Отже, сьогодні – новий жорстокий бій! І я його виграю! Виграю, щоб у Верховній Раді перекрити грабіж моєї України. Щоб ось такі депутати-покупці ваших голосів не мали вас за жебраків, передвиборними подачками принижуючи вашу честь і гідність.
Ставши кращим журналістом України у жанрі журналістських розслідувань на тему корупції, я допоміг багатьом людям. Здобувши депутатський мандат – зроблю ще більше!


Олександр Кулик, шеф-редактор «Полтавської думки»,
22 лютого 2012 року

Немає коментарів:

Дописати коментар