четвер, 16 серпня 2012 р.

Кандидат у народні депутати України Олександр КУЛИК: Прошу тепер допомогти мені

До читачів “Полтавської думки” та Блогу Олександра Кулика


Настав момент, коли я, головний редактор “Полтавської думки”, ПРОШУ ДОПОМОГИ у ЧИТАЧІВ. Ваша допомога не потребуватиме серйозних грошових затрат.

Для багатьох з вас “Полтавська думка” стала постійним порадником у житті, а я своїми журналістськими розслідуваннями допоміг сотням людей, розкрив десятки шахрайських схем обкрадання громадян, зекономив мільйони бюджетних гривень, що повернулися до вас оновленими дитсадками, сучасними вікнами у школах, прокладеними водоводами і т.д.

Ще більше можливостей для вашого правозахисту, для забезпечення громад коштами Держбюджету я матиму, коли 28 жовтня виборці довірять мені депутатський мандат.


7 серпня Центральна виборча комісія зареєструвала мене кандидатом у народні депутати по 149 виборчому округу, до якого входять 6 районів - Карлівський, Кобеляцький, Козельщинський, Машівський, Новосанжарський і Чутівський.
Як і належить бути журналісту, я - безпартійний, тому йду на вибори незалежно від партій, але підтримую усі політичні сили, що протистоять антинародному режиму Януковича. Якщо виборці оберуть мене депутатом, то у Верховній Раді стану бійцем у фракції опозиційних сил.

Об’їхавши уже понад 100 сіл виборчого округу, відчуваю, що люди мене підтримують, знають як бойового журналіста, чули мій голос на захист скривджених у популярних телепередачах “Битва екстрасенсів”, знятих за темами моїх резонансних журналістських розслідувань. Пам’ятають мене ще з 2004 року, коли у цьому ж виборчому окрузі проголосували за мене 20 тисяч виборців. Тоді я переміг в усіх райцентрах, але не добрав голосів у селах, де мій основний конкурент, власник “Полтавгазу”, використовуючи службове становище і працю найманих робітників, підло підкупив селян безплатними газовими лічильниками.  Немало виборців, на жаль, повірили. Відтоді той депутат 8 років просидів у Верховній Раді як член Партії регіонів, тобто безмовним виконавцем волі Януковича, кнопкодавом в інтересах олігархів, що панують в Україні.

Депутат від провладної партії й нині займається підкупом і рекламою за бюджетні кошти. Думаю, що селяни уже зрозуміли.
Щодо об’єднаної опозиції, то знаю, що районна організація партії “Батьківщина” була категорично проти висунутого кандидата, але він пройшов за квотою “Фронту змін”.
Інформую про це, аби виборці вкотре не були обдурені шахрайськими, вкрай цинічними діями лже-демократів з числа владних чиновників і ділків, які записалися в опозиційні партії і під їхніми гаслами йдуть у парламент.

Отже, моїми основними конкурентами є висуванці від Партії регіонів і “Фронту змін”.
А віри в перемогу мені додає соціологічне дослідження Центру ім. Разумкова, який повідомив, що майже 10% виборців голосуватимуть тільки за незалежного від партій кандидата, 28% - за сильного кандидата, байдуже від якої партії. Ще 20% не визначилися за кого, а 30% взагалі не збираються йти на вибори, бо зневірилися в партіях.
В такій ситуації за мене можуть проголосувати найбільше виборців.

Тим часом влада уже готується до фальсифікацій через наповнення виборчих дільниць своїми, добре проплаченими членами, які закриють очі на грабіжницький підрахунок голосів.
Саме з цього, найбільш тривожного для мене питання, я й звертаюся за допомогою до небайдужих, непідкупних, активних громадян - такими вважаю усіх постійних читачів “Полтавської думки”.

Якщо Ви живете у Карлівському, Кобеляцькому, Козельщинському, Машівському, Новосанжарському і Чутівському районах, станьте від мене, кандидата у народні депутати Олександра Кулика, членом виборчої комісії, спостерігачем, агітатором за місцем свого проживання і голосування.

Якщо даєте згоду, повідомте за телефонами: 606-343 у Полтаві, 097-491-46-27, 066-298-99-60 свої прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік народження, освіту, місце роботи чи заняття, адресу. Або направте есемеску чи заповніть ось таку анкету.

За останні 10 років виборці цих районів не чули з парламенту голосу на свій захист. Мої депутатські запити почуєте ЩОТИЖНЯ, бо за сигналами виборців я приїжджатиму і розбиратимуся у питанні як ніхто інший. Підтвердження тому - понад 300 моїх журналістських розслідувань.

З вірою у нашу спільну перемогу Олександр КУЛИК.

P.S. Допомогти мені можуть і читачі “Полтавської думки”, які не проживають у шести зазначених вище районах, але мають там родичів, друзів, знайомих - потелефонуйте їм, напишіть листа і попросіть провести агітацію на мою підтримку.